Profesionālā augstākā izglītība 2,5 gados tālmācības un neklātienes formā

Iepazīsties ar studiju grāmatām bez maksas

Koledžas privātuma politika.

Pārdošanas skola – lekcijas 12. decembrī

Pārdošanas skola – 2 lekcijas vienā dienā:

9:00-12:00 – Manipulācijas metodes pārdošanā un komunikācijā
14:00-17:00 – Pārdošanas prezentācija un kvalitatīva piedāvājuma izstrāde

Manipulācijas pārdošanā un klientu servisā

Pārdošanas skola – lekcija “MANIPULĀCIJAS METODES PĀRDOŠANĀ UN KOMUNIKĀCIJĀ”.
Vai esiet domājis, kādēļ klienti pieņem vienus vai otrus lēmumus, kuri mums dažreiz ir nesaprotami. Arī paši klienti nesaprot motivāciju, tomēr izjūt prieku un gandarījumu ar kuru dalās ar apkārtējiem.

Cilvēkiem var dot rīkojumus, pavēles, komandas un ietekmēt viņu lēmumus. Kā?

Un te nu mēs nonākam līdz draudīgajam vārdam – manipulācijas jeb ietekmes metodes. Ir tehnikas, kuras izmanto balss tembru, intonāciju, tonalitāti, ķermeņa kustības un pareizu vārdu virknējumu. Pauzes un balss skaļums. Jā, tas viss ir ļoti nozīmīgi!

Apmācību mērķauditorija: katrs, kurš vēlās kļūt par savas karjeras un dzīves veidotāju​.

Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.

DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/lekcija*
Citiem interesentiem – 29 Euro (ar PVN)/lekcija*
Saite – Manipulācijas pārdošanā un klientu servisā.

* Iespējams izrakstīt rēķinu par lekcijām, kā fiziskām, tā juridiskām personām.

Pieteikties lekcijai

 


Pārdošanas prezentācija un kvalitatīva piedāvājuma izstrāde

Pārdošanas skola – lekcija “PĀRDOŠANAS PREZENTĀCIJA UN KVALITATĪVA PIEDĀVĀJUMA IZSTRĀDE”.
Konkurējot šaurā un līdzīgu piedāvājumu tirgū, noteicoša nozīme ir tam, kā tiek iepakots konkrēts produkts vai pakalpojums, kādi bonusi iekļauti, kā piedāvājums pasniegts un prezentēts. Šajās apmācībās piedāvājam atziņas, kas ļaus veidot piedāvājumu, kas būtiski nemainīs uzņēmuma izmaksas, taču klienta acīs iegūs milzīgu pievienoto vērtību.​​

Apmācību tēmas:

  • Fokuss un mērķi;
  • Kā izvairīties no liekvārdības;
  • Bonusi un papildu labumi klientam;
  • Kur ir un nav liekams uzsvars uz detaļām, auditorijas kodēšana;
  • TOP 20 ieteikumi un prezentācijās, kas nobiedē klientu;
  • Argumentācija vs Emociju radīšana;
  • Klausītāju iesaiste un ietekme uz tiem.

Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.

Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.

DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/lekcija*
Citiem interesentiem – 29,00 Euro (ar PVN)/lekcija*
Saite – Pārdošanas piedāvājums un prezentācija.

* Iespējams izrakstīt rēķinu par lekciju, kā fiziskām, tā juridiskām personām.

Pieteikties lekcijai

 


Jānis Viegliņš, lekcijau vadītājs: “Vadītāja atbildība ir stratēģisks, efektīvs komandas darbs uzņēmuma iekšienē un kvalitātes līmeņa noturēšana klientu servisā. Šajā apmācību programmā mēs apgūsim pārdošanas vadības darbu – mērķu izstrādi un pienākumu/atbildības deleģēšanu, resursu sadali un kontroli, pārdošanas personāla motivācijas un komandas veidošanu, pārdošanas rādītāju analīzi un klientu grupu administrēšanu, arī pārdošanas personāla atlasi un monitoringu. Piesakies un izmanto savu iespēju būt izcilam vadītājam!”

Pārdošanas skolas lekciju kalendārs >>>

Lai pieteiktos lekcijai/-jām, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu un mēs ar Tevi sazināsimies jau tuvākā laikā (darba dienās, laikā no pkst. 9:00 līdz plkst. 18:00).

Pieteikties Pārdošanas skolas lekcijām

Koledžas privātuma politika.

27/11/2018

Izvēlne