Ko tu iemācīsies?
- Izprast personāla vadītāja kompetences un lomas uzņēmumā un uzzināt, kādi ir varas veidi un kas raksturo vadītāju līderi;
- Uzzināt, kā veidot un attīstīt motivācijas sistēmu uzņēmumā;
- Izprast atalgojuma sistēmas pamatprincipus, efektīvas atalgojuma sistēmas pazīmes, veidot atalgojuma sistēmu uzņēmumā;
- Izveidot personāla apmācību sistēmu uzņēmumā un veikt mācību efektivitātes novērtēšanu;
- Izveidot karjeras plānu atbilstoši uzņēmuma mērķiem un darbinieka interesēm;
- Gūt priekšstatu par personāla lojalitātes veidošanas iespējām uzņēmumā, lojalitātes programmas izstrādi;
- Noskaidrot, kā veidot novērtēšanas programmu, veikt datu analīzi un izvērtēt personāla novērtēšanas metodes;
- Gūt priekšstatu par personāla vadības sistēmas novērtēšanu;
- Izprast pārmaiņu procesus cilvēkresursu vadībā un noteikt pārmaiņu veidus uzņēmumā.
Kam šis kurss piemērots?
- Tiem, kuri vēlas strādāt personāla vadības speciālista amatā;
- Personāla vadītājiem, kuri vēlas detalizētāk izzināt sava uzņēmuma vai iestādes cilvēkresursu vadības struktūru un iegūt kvalitatīvu augstāko izglītību;;
- Tiem, kas vēlas izzināt sevi un sev apkārt esošos cilvēkus;
Par kursu «Cilvēkresursu vadība, 2. posms»
Kā Jūs jau zināt, cilvēkresursi mūsdienās ir viens no galvenajiem uzņēmuma panākumu noteicošajiem faktoriem. Neviens uzņēmums nespēj attīstīties, ja tam nav atbilstoša cilvēkresursu nodrošinājuma. Īpaši darbinieku attieksme pret darbu, pret uzņēmumu un tā klientiem bieži ir noteicošais faktors, kā iegūt priekšrocības tirgū.
Šobrīd personāla vadības funkcijas un virzieni kļūst daudz plašāki. Nepieciešams ne tikai veikt tiešos, ar personāla darbību saistītos uzdevumus, bet arī sistemātiski motivēt un iedvesmot darbiniekus, risināt sociālos jautājumus, veidot veselīgu psiholoģisko klimatu, rūpēties par darbinieku izaugsmi un apmierinātības uzturēšanu, lojalitātes veidošanos. Ir jāspēj izveidot līdzsvarotu ilgtermiņa personāla vadības modeli, kas nevis organizē un pārrauga atsevišķus ar cilvēkresursiem saistītus procesus, bet pārzina situāciju kopumā, spēj paredzēt iespējamās izmaiņas un laicīgi sagatavoties tām. Tas ir sarežģīts, grūti prognozējams darbs, kam lielākā daļa uzņēmumu vēl nav gatavi.
Lai tiktu galā ar jaunajiem izaicinājumiem, personāla speciālistam ir jāpilda virkne svarīgu lomu uzņēmumā – jābūt pētniekam, stratēģim, pārmaiņu aģentam, sadarbības un biznesa partnerim, uzticības personai un arī iedvesmotājam. Tieši personāla speciālistam sadarbībā ar uzņēmuma vadību jāspēj iedzīvināt uzņēmuma nākotnes vīziju – saistošu un neatvairāmu – un galvenais, jāpalīdz ikvienam ieraudzīt sevi un savas iespējas šajā nākotnē.
Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!