Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana

Studiju programma: Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana

Kvalifikācija: Biroja administrators

Studiju līmenis: Īsā cikla augstākā profesionālā izglītība

Studiju ilgums: 2.5 gadi

Studiju forma: Tālmācība

Studiju maksa: 945€ semestrī vai 157.50€ mēnesī

Studiju kredīts

Dalītais studiju maksājums

Iepazīsties ar studiju materiāliem bez maksas

Iemācies kvalitatīvi organizēt biroja darbu

Mācies no labākajiem jomas speciālistiem

Iemācies novērtēt klientu apmierinātību un apgūt klientu apkalpošanas prasmes

Biroja vadības un profesionālas klientu apkalpošanas studijas ir piemērotas tiem, kuri:

  • vēlas veidot veiksmīgu karjeru biroja vadībā vai vadības asistēšanā;
  • vēlas iegūt profesionālas zināšanas un prasmes klientu apkalpošanā;
  • vēlas apgūt biroja darba organizēšanas digitālās prasmes;
  • vēlas iegūt darba tirgū atzītu, kvalitatīvu augstāko izglītību, bet nav iespējas apmeklēt lekcijas un studēt klātienē;
  • ir ieguvuši kādu izglītību kādu laiku iepriekš, vēlas “iet līdzi laikam” un iegūt šim brīdim aktuālas zināšanas ;
  • strādā valsts pārvaldē, nevalstiskajās organizācijās vai uzņēmumos un vēlas padziļināt un strukturēt savas prasmes.


Par studiju programmu

Programmas mērķis ir: sagatavot augsti kvalificētus, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, darba tirgus un profesijas standarta prasībām atbilstošus un konkurētspējīgus biroja administratorus, kuri apguvuši aktuālas zināšanas, demonstrē prasmes un apliecina profesionālo kompetenci biroja darba vadīšanā un vienlaikus pastāvīgi uzlabo dzīves kvalitāti.

Studiju laikā apgūsi visas nepieciešamās zināšanas un prasmes, lai varētu profesionāli vadīt biroja darbu kā valsts pārvaldē, tā privātajos uzņēmumos un nevalstiskajās organizācijās, atbilstoši profesiju standartā norādītajiem amata pienākumiem, darba tirgū nepieciešamajām zināšanām un aktuālajām digitālajām prasmēm. 

Studiju laikā apgūsi klientu personības novērtēšanas un apkalpošanas  atbilstoši klientu individuālajām vajadzībām prasmes, mācīsies novērtēt klientu apmierinātību, apgūsi efektīvas komunikācijas, konfliktu vadības, mediācijas un citas būtiskas prasmes.

Studijas notiks pilnībā attālināti, tālmācībā – varēsi sev vērtā laikā lasīt studiju materiālus, skatīties lekciju ierakstus un pildīt uzdevumus. Noteiktos datumos attālināti e-studiju vidē  būs jākārto pārbaudījumi. Studiju laikā četri mēneši būs jāpavada praksē Latvijā (piemēram, savā darba vietā) vai ārvalstīs Erasmus+ programmas ietvaros, pētot un analizējot dokumentu pārvaldības, biroja darba organizēšanas un klientu apkalpošanas procesus.

Pēc studiju programmas absolvēšanas varēsi:

  • turpināt studijas bakalaura līmenī Latvijā vai jebkur citur Eiropas Savienībā;
  • veidot karjeru klientu apkalpošanā, biroja darba vadīšanā vai vadības asistēšanā privātā, valsts, pašvaldību vai nevalstiskā sektora organizācijās;
  • iegūt pārliecību par savām zināšanām un prasmēm un to atbilstību aktuālajām vajadzībām darba tirgū.

Šī programma ir izstrādāta, lai apmierinātu darba tirgus pieprasījumu pēc profesionāliem biroja administratoriem ar padziļinātām zināšanām klientu apkalpošanā, kā arī lai nodrošinātu jaunajiem speciālistiem zināšanas, kas atbilst strauji mainīgajām darba tirgus un digitālajām prasmēm.

Studiju plāns

Atvērt tālmācības programmas «Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana» studiju plānu

Studiju programma akreditēta līdz: 2027. gada 20. maijam.

Programmas direktore

Liene Vīduša studiju programmas Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana direktore

 “Biroja darba organizēšana ir mana kaislība, jo tā ietver darbu ar cilvēkiem un tehnoloģijām, prasa “iet līdzi laikam” strauji mainīgajā darba tirgū un nepārtraukti pilnveidot savas zināšanas. Priecājos, ka Biznesa vadības koledžai ir izdevies izveidot lielisku, profesionālu studiju programmu ar vislabākajiem Latvijā pieejamajiem mācībspēkiem – savas nozares profesionāļiem un iesaku šo programmu visiem, kuriem patīk dinamisks darbs ar cilvēkiem, patīk organizēt, vadīt un būt centrā!”

Lienei Vīdušai ir pieredze akadēmiskajā darbā gan kā programmas Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana direktorei Biznesa vadības koledžā, gan kā lektorei koledžā un citur. Lienei ir plaša pieredze biroja darba organizēšanā un klientu apkalpošanā, strādājot gan Latvijā lielākajā mediju koncernā, gan finanšu iestādē, gan valsts pārvaldē medicīnas nozarē.

Programmas mācībspēki

Kursus īstenos mācībspēki – nozares profesionāļi, kuri paši ilgstoši darbojas gan akadēmiskajā vidē, gan administratīvā darba organizēšanas un klientu apkalpošanas jomā. Daži no viņiem:

Lolita Kostjukova
Pieredzējusi pasniedzēja ar plašu akadēmisko un praktisko pieredzi organizācijas darba pārvaldībā

Aivis Kārkliņš
Viena no vadošajiem FinTech uzņēmumiem Latvijā mācību un attīstības vadītājs

Jānis Supe
Biznesa vadības koledžas direktores vietnieks attīstības jautājumos