Mārketings un tirdzniecība

Studiju programma: Mārketings un tirdzniecība

Kvalifikācija: Tirgvedības speciālists vai Tirdzniecības speciālists

Studiju līmenis: Īsā cikla augstākā profesionālā izglītība

Studiju ilgums: 2.5 gadi

Studiju forma: Tālmācība

Studiju maksa: 945€ semestrī vai 157.50€ mēnesī

Studiju kredīts

Dalītais studiju maksājums

Iepazīsties ar studiju materiāliem bez maksas

Attīsti iemaņas mārketinga plānošanā un īstenošanā

Apgūsti tirdzniecības vadības un e-komercijas organizēšanas prasmes

Uzlabo savu konkurētspēju darba tirgū mārketinga vai tirdzniecības jomā

Mārketinga un tirdzniecības studijas ir piemērotas tiem, kuri:

  • vēlas veiksmīgāk pārdot savus/sava uzņēmuma produktus;
  • vēlas veidot karjeru mārketinga un tirdzniecības jomā;
  • vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
  • vēlas iegūt kvalitatīvu augstāko izglītību, bet ir iespēja studēt tikai tālmācībā.


Par studiju programmu

Studiju programmas mērķis sagatavot lokāli un starptautiski darba tirgū konkurētspējīgus īsā cikla profesionālās augstākās izglītības un profesijas standarta prasībām atbilstošus, konkurētspējīgus tirgvedības un tirdzniecības speciālistus, kuri, apguvuši padziļinātas zināšanas par tirgus tendencēm un pētījumiem, demonstrē prasmes tirgvedības un tirdzniecības stratēģiju īstenošanā, produktu/pakalpojumu virzīšanā un to atpazīstamības veidošanā, izmantojot kā tradicionālus, tā digitālus mārketinga un tirdzniecības organizēšanas instrumentus.

Studiju programma pilnveidos zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai veiksmīgi darbotos mārketinga vai tirdzniecības jomā. Studiju laikā apgūsi, kā veidot un īstenot mārketinga stratēģijas, plānot reklāmas kampaņas, analizēt patērētāju uzvedību un prognozēt tirgus pieprasījumu.  Apgūsi arī tādus tematus kā organizāciju vadība, klientu psiholoģija un cenu veidošanas stratēģijas. Šīs zināšanas ļaus Tev labāk izprast, kā veidot efektīvas attiecības ar klientiem un veicināt uzņēmuma izaugsmi.

Programmas ietvaros 3. un 4. semestrī piedalīsies praksē, kas dos iespēju apgūto teoriju pielietot reālās dzīves situācijās, strādājot mārketinga vai tirdzniecības jomā. Prakses laikā nostiprināsi savas profesionālās prasmes, attīstot spēju analizēt tirgu, izstrādāt un īstenot mārketinga projektus, kā arī risināt dažādas uzņēmējdarbības problēmas. Praksi varēsi iziet Latvijā (piemēram, savā darba vietā) vai ārvalstīs Erasmus+ programmas ietvaros, Studijas noslēdzas ar kvalifikācijas darba izstrādi, kurā demonstrēsi spēju pielietot studiju laikā iegūtās zināšanas praktisku problēmu risinājumā.

Studijas notiks pilnībā attālināti, tālmācībā – varēsi sev vērtā laikā lasīt studiju materiālus, skatīties lekciju ierakstus, pildīt uzdevumus. Noteiktos datumos būs jākārto pārbaudījumi, tas notiks attālināti e-studiju vidē. 

Pēc studiju programmas absolvēšanas varēsi:

Jā izvēlējiies Mārketinga speciālista kvalifikāciju:

  • turpināt studijas kultūras jomā bakalaura līmenī Latvijā vai jebkur citur Eiropas Savienībā;
  • strādāt jebkuras nozares uzņēmuma mārketinga un pārdošanas jomā, mārketinga un mediju aģentūrās, valsts un pašvaldības uzņēmumos.

Jā izvēlējies Tirdzniecības speciālista kvalifikāciju:

  • turpināt studijas kultūras jomā bakalaura līmenī Latvijā vai jebkur citur Eiropas Savienībā;
  • strādāt jebkuras nozares uzņēmuma tirdzniecības un pārdošanas jomā, e – komercijas un loģistikas uzņēmumos, vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmumos.

Studiju plāns

Atvērt:
tālmācības programmas «Mārketings un tirdzniecība» studiju plānu – Kvalifikācija «Tirdzniecības speciālists»
tālmācības programmas «Mārketings un tirdzniecība» studiju plānu – Kvalifikācija «Tirgvedības speciālists»

Studiju programma akreditēta līdz: 2027. gada 20. maijam

Programmas direktore

Ilze Ulinska studiju programmas Mārketings un tirdzniecība direktore

 “Man ir darba pieredze dažādās nozarēs. Tas paplašinājis manu profesionālo skatījumu uz biznesa procesiem. Vadītājas amatā esmu vairāk kā 15 gadus un tas vienmēr ir bijis saistīts ar cilvēku prasmju, iemaņu un zināšanu pilnveidošanu un attīstīšanu. Man ir četras augstākās izglītības un maģistra grāds vadības zinībās. Nepārtraukti turpinu sevi pilnveidot un attīstīt. Esmu ļoti pašmotivēta personība ar izteiktu vēlmi padarīt procesus efektīvus un orientētus uz gala patērētāju vai „galveno klientu”. Uzskatu, ka nav nekas neiespējams un visu var izdarīt, ja vien ir vēlme un aizrautība.”

Ilze Ulinska ir profesionāle ar plašu starpnozaru pieredzi gan FMCG, gan pakalpojumu sektorā. Viņai ir ilgstoša darba pieredze tādās nozarēs kā medicīna, auto nozare, IT un mēdiji. Šajās nozarēs strādājusi pārdošanas un mārketinga vadībā, eksporta vadībā un uzņēmuma attīstības vadībā. Savas profesionālās karjeras laikā nodarbojusies gan ar produktu virzīšanu jaunos tirgos, gan ar pakalpojumu, gan struktūrvienību attīstīšanu gan arī ar optimizēšanu.

Ilze strādājusi par reģionālās preses pārdošanas un mārketinga vadītāju AS “DIENA”. Par klientu apkalpošanas departamenta vadītāju AS “ALDARIS” un par biznesa attīstības un pārdošanas vadītāju “HONDA”, kā arī par medicīnas centra vadītāju “MFD Veselības grupa”.

Ilze ir radoša un aizrautīga personība, viņa darbā un arī ikdienā viņa nebaidās izkāpt no komforta zonas un domāt, un darboties „ārpus kastes”.

Programmas mācībspēki

Jānis Lielmanis studiju programmas Mārketings un tirdzniecība pasniedzējs

Jānis Lielmanis
Uzņēmējs un digitālā mārketinga stratēģis, palīdz Latvijas uzņēmumiem iekarot eksporta tirgus

Katerīna Čerņavska studiju programmas Mārketings un tirdzniecība pasniedzēja

Katerīna Čerņavska
Pārmaiņu vadības konsultante, apmācību pasniedzēja un vieslektore. Strādājusi Lattelecom, Microsoft Latvia, DHL Finland, Somijā, Bank & Butik Materiel AB, Zviedrijā un Apple Eiropas centrālajā mītnē, Īrijā

Mārtiņš Zvīgulis studiju programmas Mārketings un tirdzniecība pasniedzējs

Mārtiņš Zvīgulis
Uzņēmējs, kurš palīdz uzņēmumiem atrast pareizos risinājumus interneta komercijā, mārketingā un pārdošanā, izstrādājot biznesa modeļus, dokumentāciju un programmatūras produktus