Mārketinga vebināri

Kā pārdot vairāk? Merčendaizinga spēks.

Kā pārdot vairāk? Merčendaizinga spēks.

Kā pārdot vairāk? Merčendaizinga spēks.

 
Merčendaizings jeb zināšanas par preču izvietošanu un noformēšanu tirdzniecības vietā ir pārdošanas “neredzamais palīgs”. Stratēģiski pārdomāts preču izvietojums spēj ietekmēt pircēja izvēli un būtiski palielināt pārdošanas apjomus.

🎙Vebināru Ph.D. Ligita Āzena – ekonomikas un uzņēmējdarbības doktore, mārketinga konsultante, lektore.

Vebināra tēmas:

  • Kas ir merčendaizings un kāda ir tā nozīme mārketingā?
  • Kā vizuālais noformējums un pārdomāts produktu izkārtojums var veicināt pārdošanu?
  • Kā merčendaizinga principus pielāgot mazajiem uzņēmumiem ar nelieliem resursiem?
  • Vai digitālajā vidē iespējams “virzīt pirkumu” ar līdzīgām metodēm?
  • Kāpēc nedrīkst ignorēt preču izvietojuma nozīmi?

Pievienojies vebināram un uzzini, kā merčandaizings palīdz pārdot vairāk un kā to sākt pielietot praktiski.

 


Piesakies un saņem pieeju online vebināram uzreiz!


BVK Online vebināri