Biroja vadības un klientu apkalpošanas vebināri
«Kā apgūt biroja vadību un profesionālu klientu apkalpošanu tālmācībā?»
Īsā cikla augstākā profesionālā izglītība, studiju programma “Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana”, ar profesionālo kvalifikāciju “Biroja administrators” – mūsdienās aktuāla profesija ar plašām karjeras attīstības un izaugsmes iespējām.
Vebinārā uzzināsi:
- Kāda ir biroja administratora loma uzņēmuma vai organizācijas darbā?
- Kādi izaicinājumi ir biroja administratora darba ikdienā?
- Kāda nozīme uzņēmuma panākumu sasniegšanā ir profesionālai klientu apkalpošanas stratēģijai?
- Kā biroja administratora darbs var kļūt par pakāpienu karjeras attīstībā?
- Kā kļūt par profesionālu biroja administratoru tālmācībā?
Vebināru vada Liene Vīduša, BVK pasniedzēja un studiju programmas “Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana” direktore.
Liene Vīduša ieguvusi maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā ar papildus specializāciju grāmatvedībā. Viņai ir praktiska darba pieredze biroja vadīšanā 20 gadu garumā gan banku sektorā, gan Latvijā lielākajā mediju koncernā AS Diena. Šobrīd Liene strādā Valsts pārvaldes iestādē – LR Veselības ministrijas Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā par vecāko personāla speciālisti.