Profesionālā augstākā izglītība 2,5 gados tālmācības un neklātienes formā

Izmēģini kursu bez maksas

Mārketings, 2.posms

Jānis Stabiņš, BVK direktors

Sveiki,
lai atvērtu studiju kursu, ievadi savu tālruņa numuru un verifikācijas kodu, ko saņemsi bezmaksas īsziņas veidā.

Lūdzu, norādi pareizu tālruņa numuru.
Saņemt kodu
✓ Kods nosūtīts uz

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Kods nav ievadīts pareizs.
Atvērtā koledža / Mārketings, 2.posms
Pilns studiju kursu saraksts →

Mārketings, 2.posms

Studiju kurss iepazīstinās ar preču un pakalpojumu mārketinga atšķirībām, sniegs zināšanas par produktu un pakalpojumu analīzes principiem, sniegs izpratni par mārketinga stratēģiju izvēles metodēm.

Izmēģini kursu bez maksas

Lūdzu, norādi pareizu epastu.

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Vēlos, lai mani informē par BVK jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem
Lūdzu, pārliecinies vai aizpildīji visus laukus.

Ko tu iemācīsies?

  1. Izprast pakalpojumu un preču mārketinga atšķirības;
  2. Izmantot mārketinga mix metodi mārketinga analīzē un plānošanas procesā;
  3. Apgūt sortimenta veidošanas principus;
  4. Izstrādāt jaunu produktu ieviešanas programmu;
  5. Apgūt klienta apmierinātību veidojošos faktorus un izprast klienta pakalpojuma izvēles motīvus;
  6. Apgūt produktu sadales kanālu darbības principus un izvērtēt sadales kanālu darbības efektivitāti;
  7. Novērtēt efektīvas reklāmas parametrus, apgūt tiešās pārdošanas principus un tiešā mārketinga priekšrocības;
  8. Apgūt cenu veidošanas principus un cenu stratēģijas;
  9. Izprast tirgus ekonomisko likumu iedarbību uz stratēģiskās plānošanas procesu;
  10. Izprast mūsdienu mārketinga teorētiskās pretrunas, tipiskākās kļūdas un integrēt mārketingu uzņēmumā.

Kam šis kurss piemērots?

  • Tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
  • Tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
  • Tiem, kas vēlas plānot biznesa vadības procesus.
  • Tiem, kas vēlas iegūt praktiskas zināšanas pārdošanas un apkalpošanas jomā.

Par kursu «Mārketings, 2.posms»

Mārketings ir teorētisku nesaskaņu plosīta zinātne. Uzņēmumu pieredze un dažādu autoru uzdrīkstēšanās ir kļuvusi par pamatu jaunām mārketinga atziņām. Tirgus attiecību attīstība ir sekmējusi desmitiem pseidozinātnisku pieeju rašanos, kurās autori pauž savu unikālo pieeju patērētāju vajadzību izzināšanā un apmierināšanā. Sāciet ar vienkāršāko un virzieties uz sarežģīto. Jūsu pieredze ir nopietns kritērijs pareizo pieeju izvēlē.

Jums ir iespēja veidot savus priekšstatus par tirgus procesiem, tos ietekmējošiem faktoriem un mijiedarbību. Grāmatas saturs ir tikai mudinājums domāt un rīkoties atbilstoši uzņēmuma resursiem un tirgus situācijai. Arī Jūs tikai pēc laika redzēsiet savu centienu augļus. Esiet atbildīgi, radoši un vērīgi. Esiet gatavi katru dienu sākt ar jaunām idejām un radīt prieku tiem, kuru labad Jūs strādājat!

Pirms šī studiju kursa apgūšanas iesakam apgūt 1.studiju posmu.

Photo by Matthew Henry from Burst

Piesakies kursam tagad Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!
Kursa cena:39€ / 79€
Uzzini vairāk
Kursa ilgums:no 2 ned. - 2 mēn.
Kursa valoda:latviešu
Iegūstamais dokuments:apliecība

Mūsu komanda

Anete Āzena
Anete Āzena

Studiju koordinators

Raksti anete.azena@bvk.lv
Zvani +371 67803261

Iveta Dembovska
Iveta Dembovska

Lektors

Cik maksā studiju kurss?

Standarta kurssPremium kurss
Studiju kursa grāmata elektroniskā formātā
Studiju kursa grāmata drukātā formātā
Konsultācija ar studiju kursa pasniedzējiem
Gala pārbaudes darbs
Iegūstamais dokumentsApliecībaApliecība
Iegūstamie kredītpunkti2 KP
Cena39€79€
BVK Atvērto durvju diena 29. janvārī plkst. 18:30
Izvēlne