Izmēģini kursa materiālu bez maksas

Mārketings, 2.posms

Jānis Stabiņš, BVK direktors

Sveiki,
lai atvērtu studiju kursu, ievadi savu tālruņa numuru un verifikācijas kodu, ko saņemsi bezmaksas īsziņas veidā.

Lūdzu, norādi pareizu tālruņa numuru.
Saņemt kodu
✓ Kods nosūtīts uz

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Atvērt kursu
Kods nav ievadīts pareizs.
Atvērtā koledža / Mārketings, 2.posms
Pilns studiju kursu saraksts →

Mārketings, 2.posms

Studiju kurss iepazīstinās ar preču un pakalpojumu mārketinga atšķirībām, sniegs zināšanas par produktu un pakalpojumu analīzes principiem, sniegs izpratni par mārketinga stratēģiju izvēles metodēm.

Izmēģini kursu bez maksas

Lūdzu, norādi pareizu epastu.

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Vēlos, lai mani informē par BVK jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem
Lūdzu, pārliecinies vai aizpildīji visus laukus.

Ko tu iemācīsies?

  1. Identificēt pakalpojumu un preču atšķirības;
  2. Izmantot mārketinga mix metodi mārketinga analīzē un plānošanas procesā;
  3. Atšķirt produktu klasifikācijas pazīmes;
  4. Novērtēt iesaiņojuma lomu produkta konkurētspējas paaugstināšanā;
  5. Sortimenta veidošanas principus;
  6. Novērtēt produktu dzīves cikla stadijas;
  7. Izstrādāt jaunu produktu ieviešanas programmu;
  8. Zīmola nozīmi mārketingā, digitālajā vidē;
  9. Klienta apmierinātību veidojošos faktorus;
  10. Apgūsi klienta apmierinātību veidojošos faktorus un noformulēt klienta pakalpojuma izvēles motīvus;
  11. Apgūsi produktu sadales kanālu darbības principus un novērtēt to efektivitāti;
  12. Izmantot sabiedriskās attiecības uzņēmuma produktu virzīšanā;
  13. Novērtēt efektīvas reklāmas parametrus;
  14. Noteikt tirgus situācijai atbilstošus noieta veicināšanas pasākumus;
  15. Izvēlēties cenu stratēģijas, cenu veidošanas principus;
  16. Izvēlēties konkurences cīņas metodes;
  17. Izvēlēties tirgus situācijai un uzņēmuma resursiem atbilstošu attīstības virzienu;
  18. Pamatot mārketinga stratēģiju izvēles metodes tradicionālajā un digitālajā vidē;

Kam šis kurss piemērots?

  • Tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
  • Tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
  • Tiem, kas vēlas plānot biznesa vadības procesus.
  • Tiem, kas vēlas iegūt praktiskas zināšanas pārdošanas un apkalpošanas jomā.

Par kursu «Mārketings, 2.posms»

Mārketings ir teorētisku nesaskaņu plosīta zinātne. Uzņēmumu pieredze un dažādu autoru uzdrīkstēšanās ir kļuvusi par pamatu jaunām mārketinga atziņām. Tirgus attiecību attīstība ir sekmējusi desmitiem pseidozinātnisku pieeju rašanos, kurās autori pauž savu unikālo pieeju patērētāju vajadzību izzināšanā un apmierināšanā. Sāciet ar vienkāršāko un virzieties uz sarežģīto. Jūsu pieredze ir nopietns kritērijs pareizo pieeju izvēlē.

Jums ir iespēja veidot savus priekšstatus par tirgus procesiem, tos ietekmējošiem faktoriem un mijiedarbību. Grāmatas saturs ir tikai mudinājums domāt un rīkoties atbilstoši uzņēmuma resursiem un tirgus situācijai. Arī Jūs tikai pēc laika redzēsiet savu centienu augļus. Esiet atbildīgi, radoši un vērīgi. Esiet gatavi katru dienu sākt ar jaunām idejām un radīt prieku tiem, kuru labad Jūs strādājat!

Pirms šī studiju kursa apgūšanas iesakam apgūt 1.studiju posmu.

Photo by Matthew Henry from Burst

Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!
Kursa cena: 79,00 € / 97,00 €
Uzzini vairāk
Kursa ilgums: no 2 nedēļām - 2 mēnešiem
Kursa valoda: latviešu
Iegūstamais dokuments: apliecība

Mūsu komanda

kursi@bvk.lv
kursi@bvk.lv

Kursu koordinators

Raksti kursi@bvk.lv
Zvani +371 67803261

Iveta Dembovska
Iveta Dembovska

Lektors

Gustavs Kreicbergs
Gustavs Kreicbergs

Lektors

Cik maksā studiju kurss?

Standarta kurss Premium kurss
Pieeja E-mācību videi (2 mēn.)
E-grāmata
Gala pārbaudījums
Apliecība
Kredītpunkti
Individuāla konsultācija (45 min.)
Drukāta grāmata* 30 € (nav iekļauts)
Grāmatas piegāde Latvijā 3 € (nav iekļauts)
Pagarināta pieeja e-mācību videi (1 mēn.) 25 € 25 €
Atkārtots gala pārbaudījums 25 € 25 €
Cena 79,00 € 97,00 €
Iegādāties kursu Pirkt Pirkt
* On-line kursiem "Vadzinības, 1.studiju posms", "Vadzinības, 2.studiju posms", "Konfliktu vadība un mediācija", "Loģistikas pakalpojumi un to tiesiskā organizēšana", "Ekspedīcija un starptautisko kravu pārvadājumu organizēšana", "Kravu plūsmu pārvaldība noliktavā", "Muitas darbības organizēšana un kontrole", "Krājumu vadība", "Noliktavu pārvaldība", "Projektu vadība loģistikā", "Uzņēmējdarbība", "Digitālas mārketings", "Mārketinga plānošana un reklāma", "Vadības grāmatvedība 2. posms", "Biroja darba organizēšana un vadīšana" un "Pētījumu dizains" studiju kursa grāmata drukātā formātā netiek nodrošināta.
Atvērto durvju diena ceturtdienās, plkst. 18:30
Izvēlne