Mārketings, 2.posms
Studiju kurss iepazīstinās ar preču un pakalpojumu mārketinga atšķirībām, sniegs zināšanas par produktu un pakalpojumu analīzes principiem, sniegs izpratni par mārketinga stratēģiju izvēles metodēm.
Izmēģini kursu bez maksas
Ko tu iemācīsies?
- Identificēt pakalpojumu un preču atšķirības;
- Izmantot mārketinga mix metodi mārketinga analīzē un plānošanas procesā;
- Atšķirt produktu klasifikācijas pazīmes;
- Novērtēt iesaiņojuma lomu produkta konkurētspējas paaugstināšanā;
- Sortimenta veidošanas principus;
- Novērtēt produktu dzīves cikla stadijas;
- Izstrādāt jaunu produktu ieviešanas programmu;
- Zīmola nozīmi mārketingā, digitālajā vidē;
- Klienta apmierinātību veidojošos faktorus;
- Apgūsi klienta apmierinātību veidojošos faktorus un noformulēt klienta pakalpojuma izvēles motīvus;
- Apgūsi produktu sadales kanālu darbības principus un novērtēt to efektivitāti;
- Izmantot sabiedriskās attiecības uzņēmuma produktu virzīšanā;
- Novērtēt efektīvas reklāmas parametrus;
- Noteikt tirgus situācijai atbilstošus noieta veicināšanas pasākumus;
- Izvēlēties cenu stratēģijas, cenu veidošanas principus;
- Izvēlēties konkurences cīņas metodes;
- Izvēlēties tirgus situācijai un uzņēmuma resursiem atbilstošu attīstības virzienu;
- Pamatot mārketinga stratēģiju izvēles metodes tradicionālajā un digitālajā vidē;
Kam šis kurss piemērots?
- Tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
- Tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
- Tiem, kas vēlas plānot biznesa vadības procesus.
- Tiem, kas vēlas iegūt praktiskas zināšanas pārdošanas un apkalpošanas jomā.
Par kursu Mārketings, 2.posms
Mārketings ir teorētisku nesaskaņu plosīta zinātne. Uzņēmumu pieredze un dažādu autoru uzdrīkstēšanās ir kļuvusi par pamatu jaunām mārketinga atziņām. Tirgus attiecību attīstība ir sekmējusi desmitiem pseidozinātnisku pieeju rašanos, kurās autori pauž savu unikālo pieeju patērētāju vajadzību izzināšanā un apmierināšanā. Sāciet ar vienkāršāko un virzieties uz sarežģīto. Jūsu pieredze ir nopietns kritērijs pareizo pieeju izvēlē.
Jums ir iespēja veidot savus priekšstatus par tirgus procesiem, tos ietekmējošiem faktoriem un mijiedarbību. Grāmatas saturs ir tikai mudinājums domāt un rīkoties atbilstoši uzņēmuma resursiem un tirgus situācijai. Arī Jūs tikai pēc laika redzēsiet savu centienu augļus. Esiet atbildīgi, radoši un vērīgi. Esiet gatavi katru dienu sākt ar jaunām idejām un radīt prieku tiem, kuru labad Jūs strādājat!
Pirms šī studiju kursa apgūšanas iesakam apgūt 1.studiju posmu.
Photo by Matthew Henry from Burst
Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!
Kursa cena: | €79.00 – €97.00 Uzzini vairāk |
Kursa ilgums: | no 2 nedēļām - 2 mēnešiem |
Kursa valoda: | latviešu |
Iegūstamais dokuments: | apliecība |
Mūsu komanda
Kursu koordinators
Raksti kursi@bvk.lv
Zvani +371 67803261
Cik maksā studiju kurss?
Standarta kurss | Premium kurss | |
---|---|---|
Pieeja E-mācību videi (2 mēn.) | + | + |
E-grāmata | + | + |
Gala pārbaudījums | + | + |
Apliecība | + | + |
Kredītpunkti | - | + |
Individuāla konsultācija (45 min.) | - | + |
Drukāta grāmata* | - | Pielāgot30 € (nav iekļauts) |
Grāmatas piegāde Latvijā | - | Pielāgot3 € (nav iekļauts) |
Pagarināta pieeja e-mācību videi (1 mēn.) | Pielāgot25 € | Pielāgot25 € |
Atkārtots gala pārbaudījums | Pielāgot25 € | Pielāgot25 € |
Cena | €79.00 | €97.00 |
Iegādāties kursu | Pirkt | Pirkt |
* On-line kursiem "Vadzinības, 1.studiju posms", "Vadzinības, 2.studiju posms", "Konfliktu vadība un mediācija", "Loģistikas pakalpojumi un to tiesiskā organizēšana", "Ekspedīcija un starptautisko kravu pārvadājumu organizēšana", "Kravu plūsmu pārvaldība noliktavā", "Muitas darbības organizēšana un kontrole", "Krājumu vadība", "Noliktavu pārvaldība", "Projektu vadība loģistikā", "Uzņēmējdarbība", "Digitālas mārketings", "Mārketinga plānošana un reklāma", "Vadības grāmatvedība 2. posms", "Biroja darba organizēšana un vadīšana" un "Pētījumu dizains" studiju kursa grāmata drukātā formātā netiek nodrošināta.