Pilns studiju kursu saraksts →

Mārketinga plānošana un reklāma

Nauda nāk un aiziet, zināšanas paliek. Zināšanas nevienam nav padarījušas dzīvi vieglāku, toties interesantāku gan. Pat, ja tās ir tikai mārketinga viltības un reklāmas māksla. Kursa mērķis ir sakārtot Jūsu dzīves, mārketinga un reklāmas pieredzi noteiktā sistēmā. Dot stimulu profesionālai un radošai mārketinga izmantošanai un Jūsu biznesa pilnveidošanai.

Izmēģini kursu bez maksas

Kursa apraksts

Ko tu iemācīsies?

  1. Identificēt mārketinga kompleksa un plānošanas elementus;
  2. Nosaukt galvenos mārketinga kampaņu plānošanas soļus;
  3. Paskaidrot kampaņu mērķu definēšanas principus;
  4. Analizēt un sasaistīt organizācijas zīmola misiju, vīziju, vērtības ar zīmola stratēģiju;
  5. Nosaukt zīmola veidošanas elementus un tā attīstības plānošanas elementus;
  6. Analizēt mārketinga vidi ar dažādām analīzes metodēm;
  7. Novērtēt konkurentu lomu mārketinga plāna izstrādē;
  8. Identificēt mērķa tirgu;
  9. Izstrādāt produkta vērtības piedāvājumu;
  10. Pareizi izvēlēties cenu veidošanas un ietekmes elementus;
  11. Sagatavot mārketinga kampaņas darba uzdevumu (briefs);
  12. Nodefinēt KPI un izmērīt mārketinga kampaņas rezultātus, atbilstoši mārketinga kampaņas mērķim;
  13. Izstrādāt mārketinga kampaņas vēstījumu;
  14. Pamatot mārketinga kampaņas instrumentu izvēli un to kombināciju atbilstoši izvirzītajam mārketinga kampaņas mērķim;
  15. Raksturot dažādus mediju kanālus un to īpašības.

Kam šis kurss piemērots?

  • Tiem, kas plāno sava uzņēmuma mārketinga kampaņas;
  • Tiem, kas strādā mārketingā un plāno uzņēmuma mārketinga kampaņas;
  • Reklāmas aģentūru projektu vadītāju asistentiem, mēdiju plānotājiem;

Par kursu Mārketinga plānošana un reklāma

Mārketinga plānošana un reklāma ir ļoti svarīga jebkurā uzņēmumā. Lai sasniegtu uzņēmuma izvirzītos mērķus, jāsāk darbs pie mārketinga stratēģijas izveides. Ir nepieciešams sekot līdzi jaunumiem, jo regulāri parādās jaunas iespējas jauni instrumenti, kurus var un vajag izmantot reklāmas kampaņu realizēšanā. Labākā mārketinga stratēģija ir tāda, kas ar minimāliem resursiem, nodrošina uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu visīsākajā laikā, un nes atdevi ilgtermiņā.
Būtisks aspekts ir mārketinga aktivitāšu plānošanā un mērķa grupu noteikšanā. Jāņem vērā gan uzņēmuma zīmols, gan pieprasījums, gan vajadzība un iespējas, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
Kursu ieteicams apgūt, ja nav iepriekšēja pieredze un zināšanas mārketingā, pēc kursu Mārketings I un Mārketings II.

Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!

Izvēlieties
Kursa cena: 79.0097.00
Uzzini vairāk
Kursa ilgums: no 2 nedēļām - 2 mēnešiem
Kursa valoda: latviešu
Iegūstamais dokuments: apliecība

Mūsu komanda

kursi@bvk.lv

Kursu koordinators

Raksti kursi@bvk.lv
Zvani +371 67803261

Elita Račiņa

Lektors

Raksti
Zvani

Cik maksā studiju kurss?

Standarta kurss Premium kurss
Pieeja E-mācību videi (2 mēn.) + +
E-grāmata + +
Gala pārbaudījums + +
Apliecība + +
Kredītpunkti - +
Individuāla konsultācija (45 min.) - +
Drukāta grāmata* - Pielāgot

30 € (nav iekļauts)
Grāmatas piegāde Latvijā - Pielāgot3 € (nav iekļauts)
Pagarināta pieeja e-mācību videi (1 mēn.) Pielāgot25 € Pielāgot25 €
Atkārtots gala pārbaudījums Pielāgot25 € Pielāgot25 €
Cena 79.00 97.00
Iegādāties kursu Pirkt Pirkt

* On-line kursiem "Vadzinības, 1.studiju posms", "Vadzinības, 2.studiju posms", "Konfliktu vadība un mediācija", "Loģistikas pakalpojumi un to tiesiskā organizēšana", "Ekspedīcija un starptautisko kravu pārvadājumu organizēšana", "Kravu plūsmu pārvaldība noliktavā", "Muitas darbības organizēšana un kontrole", "Krājumu vadība", "Noliktavu pārvaldība", "Projektu vadība loģistikā", "Uzņēmējdarbība", "Digitālas mārketings", "Mārketinga plānošana un reklāma", "Vadības grāmatvedība 2. posms", "Biroja darba organizēšana un vadīšana" un "Pētījumu dizains" studiju kursa grāmata drukātā formātā netiek nodrošināta.