Pilns studiju kursu saraksts →

Mārketings, 1.posms

Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar mārketinga pamatjēdzieniem, mārketinga metodēm, palīdzēt analizēt dažādas tirgus situācijas, veikt tirgus pētījumus, novērtēt konkurences situācijas un konkurentus, veidot preču sortimentu un izstrādāt produkta zīmolu.

Izmēģini kursu bez maksas

Kursa apraksts

Ko tu iemācīsies?

  1. Definēt mārketinga būtību un mārketinga funkcijas;
  2. Parādīt mārketinga lomu uzņēmumu darbībā;
  3. Apgūt mārketinga vadības principus;
  4. Izšķirt mārketinga plānošanas līmeņus;
  5. Identificēt mārketinga vidi veidojošos faktorus;
  6. Identificēt ārējās vides elementu saikni ar konkrētu uzņēmumu darbību;
  7. Definēt organizāciju filozofiju, misiju un vīziju;
  8. Atpazīt organizācijas tēlu veidojošos elementus;
  9. Izstrādāt uzņēmuma mērķus;
  10. Izvēlēties mārketinga informācijas avotus;
  11. Novērtēt dažādas mārketinga pētījumu formas;
  12. Noformulēt segmentācijas mērķus, uzņēmuma mērķa tirgu;
  13. Novērtēt konkurences nozīmi mārketinga plānošanā;
  14. Definēt pareizu uzņēmuma produktu pozicionēšanu;
  15. Pieprasījuma un piedāvājuma mijiedarbību, novērtēt cenu ietekmi uz pieprasījumu un prognozēt pieprasījumu;
  16. Novērtēt personāla lomu mārketinga mērķu sasniegšanā un analizēt apkalpošanas standartu nodrošināšanas metodes;
  17. Apgūsi kreatīvas domāšanas principus.

Kam šis kurss piemērots?

  • Tiem, kas vēlas veidot karjeru mārketinga un pārdošanas jomā;
  • Tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
  • Tiem, kas vēlas plānot biznesa vadības procesus.

Par kursu Mārketings, 1.posms

Mārketings ir unikāla zinātne, kura mēģina mūsu biznesu pasargāt no liktenīgām kļūdām. Dažkārt tiek pieņemti lēmumi, kuri novirza uzņēmumu no pareizā attīstības ceļa, samazina tā vērtību vai pazudina biznesu pavisam. Zināšanas nepaglābs Jūs no kļūdām, tomēr samazinās to varbūtību. Mārketings ir universāla zinātne, kas dod atbildes uz galvenajiem biznesa jautājumiem: ko ražot, cik ražot, kā pārdot.

Talmācības kursa mērķis – iepazīstināt studentus ar mārketinga pamatjēdzieniem un mārketinga lomu komercdarbības organizēšanā, sniegt zināšanas par mārketinga ārējās un iekšējās vides analīzes principiem, izskaidrot mārketinga vadības un lēmumu atbalsta sistēmas funkcionēšanu, sniegt izpratni par tirgus segmentācijas, mērķtirgus noteikšanas, konkurences un pozicionēšanas metodēm, sniegt zināšanas pieprasījuma un piedāvājuma izvērtēšanai, nodrošināt uzņēmuma spēka novērtēšanas paņēmienu apguvi.

Photo from rawpixel.com

Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!

Izvēlieties
Kursa cena: 79.0097.00
Uzzini vairāk
Kursa ilgums: no 2 nedēļām - 2 mēnešiem
Kursa valoda: latviešu
Iegūstamais dokuments: apliecība

Mūsu komanda

kursi@bvk.lv

Kursu koordinators

Raksti kursi@bvk.lv
Zvani +371 67803261

Iveta Dembovska

Lektors

Raksti
Zvani

Cik maksā studiju kurss?

Standarta kurss Premium kurss
Pieeja E-mācību videi (2 mēn.) + +
E-grāmata + +
Gala pārbaudījums + +
Apliecība + +
Kredītpunkti - +
Individuāla konsultācija (45 min.) - +
Drukāta grāmata* - Pielāgot

30 € (nav iekļauts)
Grāmatas piegāde Latvijā - Pielāgot3 € (nav iekļauts)
Pagarināta pieeja e-mācību videi (1 mēn.) Pielāgot25 € Pielāgot25 €
Atkārtots gala pārbaudījums Pielāgot25 € Pielāgot25 €
Cena 79.00 97.00
Iegādāties kursu Pirkt Pirkt

* On-line kursiem "Vadzinības, 1.studiju posms", "Vadzinības, 2.studiju posms", "Konfliktu vadība un mediācija", "Loģistikas pakalpojumi un to tiesiskā organizēšana", "Ekspedīcija un starptautisko kravu pārvadājumu organizēšana", "Kravu plūsmu pārvaldība noliktavā", "Muitas darbības organizēšana un kontrole", "Krājumu vadība", "Noliktavu pārvaldība", "Projektu vadība loģistikā", "Uzņēmējdarbība", "Digitālas mārketings", "Mārketinga plānošana un reklāma", "Vadības grāmatvedība 2. posms", "Biroja darba organizēšana un vadīšana" un "Pētījumu dizains" studiju kursa grāmata drukātā formātā netiek nodrošināta.