No biznesa idejas līdz uzvarai starptautiskos konkursos.

Kā to sasniegt?

Online diskusijas laikā uzzināsi:

  • Par šīm un vēl citām metodēm ideju ģenerēšanai, kas pārsteigs citus un sevi!
  • Kā esošās idejas padarīt vēl inovatīvākas, un kā radīt idejas uz 3H principa.

Diskusijā piedalās:

Raimonds Jurģelis - SIA Rhino R dibinātājs. Aktīvists mikro mobilitātes jomā, BVK absolvents.
Raimonds Jurģelis - SIA Rhino R dibinātājs. Aktīvists mikro mobilitātes jomā, BVK absolvents.
Elīna Miķelsone - Zinātņu doktors,  PostDoc pētniece, inovāciju un ideju vadības lektore un konsultante, SIA “Idea innovation institute” vadītāja.
Elīna Miķelsone - Zinātņu doktors, PostDoc pētniece, inovāciju un ideju vadības lektore un konsultante, SIA “Idea innovation institute” vadītāja.

    REĢISTRĒTIES ONLINE DISKUSIJAI

    Atzīmē sev vēlamo online diskusijas datumu un laiku

    31. martā, plkst. 11:00 (svētdiena)11. aprīlī, plkst. 18:00 (ceturtdiena)

    Aizpildot un nosūtot pieteikuma formu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei.

    Pirms sākt, ir jāzina, ko un kāpēc darīt, citiem vārdiem – bez idejas nebūs darbības. Sapnis par savu biznesu ir daudziem, taču lielākā daļa atzīst, ka trūkst ideju, vai arī viņu ideja nav konkurētspējīga. Ko darīt, kur ņemt idejas? Vai ir kādi ieteikumi, metodes ideju ģenerēšanai, kas patiešām strādā?

     

    Elīna Miķelsone, doktora grāda kandidāte biznesa administrācijā, biedrības “Ideju inovāciju institūts” dibinātāja un valdes locekle, BVK lektore, iesaka vairākas iedarbīgas praktiskas metodes radošās domāšanas un ideju atraisīšanā, piemēram:

     

    “Prāta vētra” ar nejaušo stimulu. Prāta vētra nenoliedzami ir viena no populārākajām metodēm jaunu ideju radīšanai un problēmu risināšanai, kas laika gaitā savu aktualitāti nav zaudējusi.

    “Zivs asaka”. Šo tehniku izmanto, lai vizuāli identificētu iespējamos problēmas cēloņus. Šis paņēmiens atklāj problēmas sastāvdaļas un mijiedarbību, un var palīdzēt atturēt no pārsteidzīgiem lēmumiem.

    Ērģeļu metode. Šī metoda paredz iespēju izmantot asociācijas un neasociācijas ideju radīšanas procesā.

    SCAMPER metode. Šī metode balstīta uz R.F.Eberles idejām par kreatīvu pieeju izglītībai un uz pārmaiņām vērstu domāšanu.

    “Pains & Gains” metode. Šīs metodes pamatā ir biznesa vērtību piedāvājums klientam, balstoties uz problēmu risinājumu un vajadzību apmierināšanu.

    Sešas domāšanas cepures. Šī metode noderēs, lai paskatītot uz ideju no dažādiem skatpunktiem.

     

    ELĪNA MIĶELSONE kopā ar RAIMONDU JURĢELI dalīsies pieredzē, atbildot uz jautājumiem:

     

    • Kā strādā ideju attīstības metode - “IDEJU CIRKS”?
    • Ideju ģenerēšana uzņēmumā - kā pielabināt mūzu?
    • Kā radās ideja par elektrisko kalna dēli, un kā projekts tika realizēts?

     
    Izvēlne