Iepazīsties ar studiju materiāliem bez maksas

    Aizpildot un nosūtot pieteikuma formu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei.

    Pārdošanas skolas lekcijas 2018. gada 17. oktobrī

    Pārdošanas skola – vienā dienā 2 lekcijas:

    9:00-12:00 – Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.
    14:00-17:00 – Kā efektīvi runāt pa tālruni – mērķi, paņēmieni, telemārketings.

    Pārdošanas skolas lekcijas 17. oktobrī

    Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.

    Apmācību seminārs “KĀ RADĪT PIEVIENOTO VĒRTĪBU PAKALPOJUMIEM, PRECĒM UN ATTIECĪBĀM”.
    Šis ir jautājums, ko uzņēmumu apmācībās Pārdošanas skola risina visbiežāk. Kā pasniegt vienkāršu produktu vai pakalpojumu, kam nav būtiskas atšķirības ar konkurentu piedāvājumu?​ Zemākās cenas spēle ir garantēts risks uzņēmuma spējai attīstīties vai uzņēmuma dzīvotspējai, tāpēc jāstrādā pie pievienotās vērtības, kas bagātinās Jūsu produktu un servisu.

    Kas pievilina klientus? Kāpēc viņi pērk?

    Veidos klienta apziņu, ka viņš nešaubīgi izvēlas Jūsu piedāvājumu. Šie argumenti skaidri jāapzinās visiem uzņēmuma darbiniekiem un efektīvi jānodod klientam.
    Šajās apmācībās gan par to, kā izstrādāt šīs atšķirības zīmes, gan par labākajiem veidiem, kā tās pasniegt klientam.

    Apmācību tēmas:

    • Kas pievilina klientus, kāpēc viņi pērk?
    • Vai mīlestību var nopirkt par naudu?
    • Lojāls klients un pērk dārgi – kā to panākt!
    • Up-sales, Cross-sales un Hard-sales;
    • Vērtību svari un to radīšana; klientu cenu izpratne;
    • Mākslīgi provocētas uzmanības formas un sistēma.

    Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes​.

    Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.

    DALĪBAS MAKSA:
    BVK studentiem – BEZ MAKSAS
    BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/seminārs*
    Citiem interesentiem – 29 Euro (ar PVN)/seminārs*
    Saite – Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.

    * Iespējams izrakstīt rēķinu par semināriem, kā fiziskām, tā juridiskām personām.

    Pieteikties lekcijai

     


    Telemārketinga meistarklase

    Pārdošanas skola – apmācību lekcija “KĀ EFEKTĪVI RUNĀT PA TĀLRUNI – MĒRĶI, PAŅĒMIENI, TELEMĀRKETINGS”.
    Telemārketings ir aktīvās pārdošanas metode, kas uzrāda visefektīvākos pārdošanas rādītājus. Neprofesionālā izpildījumā plašas zvanu un telemārketinga aktivitātes var sabojāt Jūsu uzņēmuma reputāciju, taču profesionāli sagatavots personāls spēs nodrošināt Jums pastāvīgu un jaunu klientu plūsmu. Tāpat arī esošie klienti būs sajūsmā no prasmīgi veiktu komunikāciju pa tālruni.

    Apmācībās apgūsim zvanu un telemārketinga teoriju 50% un 50% kopīgi trenēsimies veikt zvanus Jūsu sagatavotiem kontaktiem, ierakstīsim sarunas un analizēsim tās. Ļoti iespējams, ka tiksiet pie jauniem klientiem jau apmācību laikā.

    Apmācību tēmas:

    • Pirmā iespaida veidošana;
    • Uzticama un profesionāla balss;
    • Pirmais āķis, lai piesaistītu klienta interesi;
    • Kā nebūt banālam un prognozējamam;
    • Vārdu spēles un lingvistikas paņēmieni;
    • Uzsvari un intrigu radīšana;
    • Sarunas skriptu- scenāriju veidošana;
    • Tikšanās norunāšana vai pārdošana pa tālruni;
    • Enerģētiskā atjaunošanās jeb RE-frešings;
    • Praktiskā meistarklase – zvani, ieraksti;
    • Zvanu kļūdu analīze.

    Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.

    Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.

    DALĪBAS MAKSA:
    BVK studentiem – BEZ MAKSAS
    BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/lekcija*
    Citiem interesentiem – 29,00 Euro (ar PVN)/lekcija*
    Saite – TELEMĀRKETINGA MEISTARKLASE.

    * Iespējams izrakstīt rēķinu par lekcijām, kā fiziskām, tā juridiskām personām.

    Pieteikties lekcijai

     


    Jānis Viegliņš, lekcijas vadītājs: “Vadītāja atbildība ir stratēģisks, efektīvs komandas darbs uzņēmuma iekšienē un kvalitātes līmeņa noturēšana klientu servisā. Šajā apmācību programmā mēs apgūsim pārdošanas vadības darbu – mērķu izstrādi un pienākumu/atbildības deleģēšanu, resursu sadali un kontroli, pārdošanas personāla motivācijas un komandas veidošanu, pārdošanas rādītāju analīzi un klientu grupu administrēšanu, arī pārdošanas personāla atlasi un monitoringu. Piesakies un izmanto savu iespēju būt izcilam vadītājam!”

    Pārdošanas skolas lekciju kalendārs >>>

    Lai pieteiktos lekcijai/-jām, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu un mēs ar Tevi sazināsimies jau tuvākā laikā (darba dienās, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 18:00).

      Pieteikties BVK vieslekcijai

      Izvēlies savu programmu vai atzīmē, ka neesi BVK students/e:
      Aizpildot un nosūtot pieteikuma formu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei.

      09/10/2018

      Atvērto durvju diena 27. martā,, plkst. 18:30
      Izvēlne