Pārdošanas skolas lekcijas 2018. gada 19. septembrī
Pārdošanas skola – 2 lekcijas vienā dienā:
9:00-12:00 – Kur un kā meklēt jaunus klientus.
14:00-17:00 – Pārdošanas piedāvājums un prezentācija
Kur un kā meklēt jaunus klientus
Pārdošanas skola – apmācību lekcijas “KUR UN KĀ MEKLĒT JAUNUS KLIENTUS”.
Lai augtu un piedzīvotu izaugsmi, vienmēr ir vajadzīgs pastāvīgs jaunu klientu pieplūdums. Ierobežota tirgus apstākļos, kāds tas ir Latvijā, nedrīkst cerēt, ka klienti nāks paši vai paļauties tikai uz pasīvām pārdošanas metodēm. Šajās apmācībās runāsim par aktīvo pārdošanu, par metodēm, kas palīdz atrast un uzrunāt jaunu klientu.
Apmācību tēmas:
- Klientu piesaistes kanāli Latvijā un aktivitāšu plānošana;
- Klients kā privātpersona un juridiska persona – uzrunas formu atšķirības;
- Pirmais āķis, lai piesaistītu potenciāla klienta interesi;
- Kā nebūt banālam un prognozējamam pārdevējam;
- Sarunas scenāriju veidošana, spiediens komunikācijā.
Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.
Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.
DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/lekcija*
Citiem interesentiem – 29 Euro (ar PVN)/lekcija*
Saite – Kur un kā meklēt jaunus klientus.
* Iespējams izrakstīt rēķinu par lekciju, kā fiziskām, tā juridiskām personām.
Pārdošanas piedāvājums un prezentācija
Pārdošanas skola – apmācību lekcija “PĀRDOŠANAS PIEDĀVĀJUMS UN PREZENTĀCIJA”.
Konkurējot šaurā un līdzīgu piedāvājumu tirgū, noteicoša nozīme ir tam, kā tiek iepakots konkrēts produkts vai pakalpojums, kādi bonusi iekļauti, kā piedāvājums pasniegts un prezentēts. Šajās apmācībās piedāvājam atziņas, kas ļaus veidot piedāvājumu, kas būtiski nemainīs uzņēmuma izmaksas, taču klienta acīs iegūs milzīgu pievienoto vērtību.
Apmācību tēmas:
- Fokuss un mērķi;
- Kā izvairīties no liekvārdības;
- Bonusi un papildu labumi klientam;
- Kur ir un nav liekams uzsvars uz detaļām, auditorijas kodēšana;
- TOP 20 ieteikumi un prezentācijās, kas nobiedē klientu;
- Argumentācija vs Emociju radīšana;
- Klausītāju iesaiste un ietekme uz tiem.
Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.
Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.
DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/lekcija*
Citiem interesentiem – 29,00 Euro (ar PVN)/lekcija*
Saite – Pārdošanas piedāvājums un prezentācija.
* Iespējams izrakstīt rēķinu par lekciju, kā fiziskām, tā juridiskām personām.
Jānis Viegliņš, lekcijau vadītājs: “Vadītāja atbildība ir stratēģisks, efektīvs komandas darbs uzņēmuma iekšienē un kvalitātes līmeņa noturēšana klientu servisā. Šajā apmācību programmā mēs apgūsim pārdošanas vadības darbu – mērķu izstrādi un pienākumu/atbildības deleģēšanu, resursu sadali un kontroli, pārdošanas personāla motivācijas un komandas veidošanu, pārdošanas rādītāju analīzi un klientu grupu administrēšanu, arī pārdošanas personāla atlasi un monitoringu. Piesakies un izmanto savu iespēju būt izcilam vadītājam!”
Pārdošanas skolas lekciju kalendārs >>>
Lai pieteiktos lekcijai/-jām, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu un mēs ar Tevi sazināsimies jau tuvākā laikā (darba dienās, laikā no pkst. 9:00 līdz plkst. 18:00).
10/09/2018