Pārdošanas skolas lekcijas 2018. gada 20. jūnijā
Pārdošanas skola – 2 semināri vienā dienā:
9:00-12:00 – Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.
14:00-17:00 – Kur un kā meklēt jaunus klientus.
Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.
Apmācību seminārs “KĀ RADĪT PIEVIENOTO VĒRTĪBU PAKALPOJUMIEM, PRECĒM UN ATTIECĪBĀM”.
Šis ir jautājums, ko uzņēmumu apmācībās Pārdošanas skola risina visbiežāk. Kā pasniegt vienkāršu produktu vai pakalpojumu, kam nav būtiskas atšķirības ar konkurentu piedāvājumu? Zemākās cenas spēle ir garantēts risks uzņēmuma spējai attīstīties vai uzņēmuma dzīvotspējai, tāpēc jāstrādā pie pievienotās vērtības, kas bagātinās Jūsu produktu un servisu.
Kas pievilina klientus? Kāpēc viņi pērk?
Veidos klienta apziņu, ka viņš nešaubīgi izvēlas Jūsu piedāvājumu. Šie argumenti skaidri jāapzinās visiem uzņēmuma darbiniekiem un efektīvi jānodod klientam.
Šajās apmācībās gan par to, kā izstrādāt šīs atšķirības zīmes, gan par labākajiem veidiem, kā tās pasniegt klientam.
Apmācību tēmas:
- Kas pievilina klientus, kāpēc viņi pērk?
- Vai mīlestību var nopirkt par naudu?
- Lojāls klients un pērk dārgi – kā to panākt!
- Up-sales, Cross- sales un Hard-sales;
- Vērtību svari un to radīšana; klientu cenu izpratne;
- Mākslīgi provocētas uzmanības formas un sistēma.
Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.
Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.
DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/seminārs*
Citiem interesentiem – 29 Euro (ar PVN)/seminārs*
Saite – Kā radīt pievienoto vērtību pakalpojumiem, precēm un attiecībām.
* Iespējams izrakstīt rēķinu par semināriem, kā fiziskām, tā juridiskām personām.
Kur un kā meklēt jaunus klientus
Pārdošanas skola – apmācību seminārs “KUR UN KĀ MEKLĒT JAUNUS KLIENTUS”.
Lai augtu un piedzīvotu izaugsmi, vienmēr ir vajadzīgs pastāvīgs jaunu klientu pieplūdums. Ierobežota tirgus apstākļos, kāds tas ir Latvijā, nedrīkst cerēt, ka klienti nāks paši vai paļauties tikai uz pasīvām pārdošanas metodēm. Šajās apmācībās runāsim par aktīvo pārdošanu, par metodēm, kas palīdz atrast un uzrunāt jaunu klientu.
Apmācību tēmas:
- Klientu piesaistes kanāli Latvijā un aktivitāšu plānošana;
- Klients kā privātpersona un juridiska persona – uzrunas formu atšķirības;
- Pirmais āķis, lai piesaistītu potenciāla klienta interesi;
- Kā nebūt banālam un prognozējamam pārdevējam;
- Sarunas scenāriju veidošana, spiediens komunikācijā.
Apmācību mērķauditorija: ikviens, kuru interesē pilnveidot pārdošanas prasmes.
Metodes: teorija, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle.
DALĪBAS MAKSA:
BVK studentiem – BEZ MAKSAS
BVK absolventiem – 14,50 Euro (ar PVN)/seminārs*
Citiem interesentiem – 29 Euro (ar PVN)/seminārs*
Saite – Kur un kā meklēt jaunus klientus.
* Iespējams izrakstīt rēķinu par semināriem, kā fiziskām, tā juridiskām personām.
Jānis Viegliņš, semināra vadītājs: “Vadītāja atbildība ir stratēģisks, efektīvs komandas darbs uzņēmuma iekšienē un kvalitātes līmeņa noturēšana klientu servisā. Šajā apmācību programmā mēs apgūsim pārdošanas vadības darbu – mērķu izstrādi un pienākumu/atbildības deleģēšanu, resursu sadali un kontroli, pārdošanas personāla motivācijas un komandas veidošanu, pārdošanas rādītāju analīzi un klientu grupu administrēšanu, arī pārdošanas personāla atlasi un monitoringu. Piesakies un izmanto savu iespēju būt izcilam vadītājam!”
Pārdošanas skolas lekciju kalendārs >>>
Lai pieteiktos semināram/-iem, lūdzu, aizpildi pieteikuma formu un mēs ar Tevi sazināsimies jau tuvākā laikā (darba dienās, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 18:00).
18/06/2018