Iepazīsties ar studiju materiāliem bez maksas

    Aizpildot un nosūtot pieteikuma formu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei.

    Par programmu pilnveidi un specializāciju sākot ar 2017. gada septembri

    Sākot ar 2017. gada rudens semestri, Biznesa vadības koledža ir pilnveidojusi Biznesa vadības programmu saturu:

    • Programmas papildinātas ar jauniem un aktuāliem studiju kursiem – Digitālā pratība, informācijas pārvaldība, Radošums un inovācija biznesā, kā arī Pētījumu dizains, ar mērķi studentiem attīstīt kompetences, kas ceļ viņu konkurētspēju darba tirgū un apmierina potenciālo darba devēju vajadzības pēc zinošiem un prasmīgiem speciālistiem.
    • Pilnveidots, bagātināts, papildināts un atjaunots esošo studiju kursu saturs – Cilvēkresursu vadība, Vadzinības, Organizāciju psiholoģija, Uzņēmējdarbība, Aroda
      veselība, drošība, civilā un vides aizsardzība u.c.
    • Piesaistot darba devējus, analizējot viņu atsauksmes un ņemot vērā ieteikumus, ir pilnveidotas prakšu programmas. Prakses uzlabotas, lai students iespējami pilnvērtīgāk varētu apgūt savai kvalifikācijai atbilstošas praktiskas iemaņas.
    • No septembra, 2017. gada 1. semestra studējošajiem studiju programmā “Komercdarbība” ar kvalifikāciju “Mārketinga un tirdzniecības specialists” piedāvājam trīs veidu specializāciju:
      1. Sabiedriskās attiecības (SA)
      2. Mārketings un reklāma (MR)
      3. Pārdošana un (klientu) apkalpošana (PA)

    Atbilstoši izvēlētajai specializācijai C daļā (brīvā izvēle) šīs programmas studējošajiem piedāvājam izvēlei sekojošus studiju kursus: Sabiedrisko attiecību kampaņu veidošana, Sabiedrisko attiecību stratēģiskā plānošana, Komunikācijas teorija un prakse, Sabiedrisko
    attiecību un reklāmas profesionālā ētika, Publiskās uzstāšanās māksla, Digitālā mārketinga pamati, Patērētāju rīcība tirgū, Pārdošanas veicināšana, Tiešā pārdošana, Merčendaizings.

    Uzsākot mācības, brīvās izvēles daļā no piedāvātā klāsta studējošajiem atbilstoši specializācijai jāizvēlas studiju kursus 8 kredītpunktu apjomā (4 studiju kursi). Papildus pamatprogrammai “Komercdarbība” ar kvalifikāciju “Mārketinga un tirdzniecības speciālists” apguvei, četrus studiju semestrus (sākot jau ar 1. semestri) studējošais specializācijā apgūst vienu studiju kursu.

    4. un 5. studiju semestros 8 + 8 kredītpunktu apjomā studējošais īsteno praksi, kur apgūtās zināšanas pārbauda un nostiprina uzņēmējdarbības vidē. 4. semestra prakse ir prakse, kuras saturs ir atbilstoši izvēlētajai specializācijai – sabiedriskās attiecības (SA), mārketings un reklāma (MR) vai pārdošana un (klientu) apkalpošana (PA), bet 5. semestrī studējošais dodas Pirmskvalifikācijas praksē.

    31/07/2017

    Atvērto durvju diena ceturtdienās, plkst. 18:30
    Izvēlne