Izmēģini kursa materiālu bez maksas

Profesionāla klientu apkalpošana

Jānis Stabiņš, BVK direktors

Sveiki,
lai atvērtu studiju kursu, ievadi savu tālruņa numuru un verifikācijas kodu, ko saņemsi bezmaksas īsziņas veidā.

Lūdzu, norādi pareizu tālruņa numuru.
Saņemt kodu
✓ Kods nosūtīts uz

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Atvērt kursu
Kods nav ievadīts pareizs.
Atvērtā koledža / Profesionāla klientu apkalpošana
Pilns studiju kursu saraksts →

Profesionāla klientu apkalpošana

Talmācības kursa mērķis - padziļināt izpratni par klientu apkalpošanas procesa būtību, likumsakarībām, darījuma attiecību veidošanas mehānismiem, pilnveidojot profesionālās prasmes tiešajā un netiešajā saskarsmē ar dažāda tipa klientiem.

Izmēģini kursu bez maksas

Lūdzu, norādi pareizu epastu.

Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar privātuma politiku.

Vēlos, lai mani informē par BVK jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem
Lūdzu, pārliecinies vai aizpildīji visus laukus.

Ko tu iemācīsies?

  1. Izprast un izanalizēt klientu apkalpošanas kultūru organizācijā;
  2. Apzināties klientu apkalpošanas procesā ietilpstošos pakalpojumus, realizācijas veidus;
  3. Noteikt piemērotākos klientu apkalpošanas kanālus;
  4. Izprast klienta uzvedības un rīcības motīvus un apzināties klienta vēlmes apkalpošanas procesā;
  5. Apzināties paņēmienus, kā veidot sadarbību ar dažāda temperamenta klientiem;
  6. Izprast, kā sekmīgāk apkalpot klientus pārdošanas procesā;
  7. Padarīt klientu apkalpošanas procesu efektīvāku, izmantojot pielāgošanos;
  8. Apzināties sarunas struktūru un izprast galvenos uzdevumus katrā sarunas posmā;
  9. Izprast dažādus jautājuma būtību – kā efektīvāk izzināt klienta vajadzības;
  10. Uzzināt aktīvās klausīšanās metodes un izvērtēt savas klausīšanās prasmes;
  11. Saprast balss īpašību un uzzināt paņēmienus, kā ar klientu veidot lietišķi laipnas, sirsnīgas un draudzīgas sarunas pa tālruni;
  12. Apzināties praktiskās metodes, kas palīdzēs labāk apkalpot klientus pa tālruni;
  13. Vairāk uzzināt par iespējām, kā organizēt pārdošanas zvanus; veicināt izejošo zvanu efektivitāti un rezultativitāti.

Kam šis kurss piemērots?

  • Tiem, kas vēlas iegūt praktiskas zināšanas pārdošanas un apkalpošanas jomā;
  • Tiem, kas vēlas izprast kā darbojas tirgus pieprasījuma un piedāvājuma likumi;
  • Tiem, kam nepieciešama kvalitatīva augstākā izglītība, bet ir iespēja studēt tikai tālmācībā.

Par kursu «Profesionāla klientu apkalpošana»

Jums tiek piedāvāts profesionālas klientu apkalpošanas kurss, kura mērķis ir palīdzēt izprast klientu apkalpošanas procesa būtību, likumsakarības un uzzināt paņēmienus, kā veiksmīgāk veidot attiecības un sadarbību ar dažāda tipa klientiem.

Šis kurss Jums palīdzēs apzināt raksturīgākās kļūdas klientu apkalpošanā gan tiešajā saskarsme ar klientu, gan apkalpojot klientus pa tālruni. Savu prasmi profesionālā klientu apkalpošanā Jums palīdzēs pilnveidot dažādi uzdevumi.

Kurss ir izveidots tā, lai iesācējs varētu apgūt sev nepieciešamās zināšanas, bet cilvēks ar pieredzi varētu vēlreiz pārdomāt un izanalizēt savu darbību klientu apkalpošanas procesā, jo vissvarīgākais ir personāla attieksme pret klientu. Ja tā ir pozitīva, laipna, draudzīga un tajā pašā laikā lietišķa, tiek nodrošināta profesionāla klientu apkalpošana.

Uzsākt studiju kursu vari jebkurā laikā!
Kursa cena: 79,00 € / 97,00 €
Uzzini vairāk
Kursa ilgums: no 2 nedēļām - 2 mēnešiem
Kursa valoda: latviešu
Iegūstamais dokuments: apliecība

Mūsu komanda

kursi@bvk.lv
kursi@bvk.lv

Kursu koordinators

Raksti kursi@bvk.lv
Zvani +371 67803261

Aivis Kārkliņš
Aivis Kārkliņš

Docents

Cik maksā studiju kurss?

Standarta kurss Premium kurss
Pieeja E-mācību videi (2 mēn.)
E-grāmata
Gala pārbaudījums
Apliecība
Kredītpunkti
Individuāla konsultācija (45 min.)
Drukāta grāmata* 30 € (nav iekļauts)
Grāmatas piegāde Latvijā 3 € (nav iekļauts)
Pagarināta pieeja e-mācību videi (1 mēn.) 25 € 25 €
Atkārtots gala pārbaudījums 25 € 25 €
Cena 79,00 € 97,00 €
Iegādāties kursu Pirkt Pirkt
* On-line kursiem "Vadzinības, 1.studiju posms", "Vadzinības, 2.studiju posms", "Konfliktu vadība un mediācija", "Loģistikas pakalpojumi un to tiesiskā organizēšana", "Ekspedīcija un starptautisko kravu pārvadājumu organizēšana", "Kravu plūsmu pārvaldība noliktavā", "Muitas darbības organizēšana un kontrole", "Krājumu vadība", "Noliktavu pārvaldība", "Projektu vadība loģistikā", "Uzņēmējdarbība", "Digitālas mārketings", "Mārketinga plānošana un reklāma", "Vadības grāmatvedība 2. posms", "Biroja darba organizēšana un vadīšana" un "Pētījumu dizains" studiju kursa grāmata drukātā formātā netiek nodrošināta.
Atvērto durvju diena ceturtdienās, plkst. 18:30
Izvēlne